Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002r. o ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. KAPS s.c. gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto klienta lub na wyraźne życzenie klienta wysłane przekazem pocztowym. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania sprawnego towaru.
W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wadliwego towaru do naszego sklepu zgodnie z lokalizacją zakupionego towaru - nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na inny , pełnowartościowy, zwrócimy zamawiającemu wartość reklamowanego towaru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.
Złożone zamówienie może być anulowane tylko poprzez przesłanie odpowiedniej informacji na adres e-mail punktu sprzedaży w którym zlokalizowany jest zakupiony przedmiot.
Z wpisanym w temacie wiadomości zwrotem:"ANULOWANIE ZAMÓWIENIA".
Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane (klient nie otrzymał potwierdzenia ich realizacji).